Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bouquasha | użytkownik

imię i nazwiskoBarbara adresMurzyniec zarejestrowany13.09.2005 @17:09:44 ostatnio na stronie20.02.2015 @11:04:49



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5231676
digarty40 komentarze1351 posty na forum1

komputer / sprzęt
motyla noga.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~KMLNWKakaeSeF    05.04.2011 @12:23:46
świetna galeria, pozdrawiam!
~EDDyFreestyle    14.01.2010 @23:51:37
Przeglądnąłem Twoje prace i są naprawdę rewelka...
Szacun za pasie sister...
:Z::U::
:Z::R:
~eLsonDasota    23.11.2009 @14:08:33
dzieki wielkie !!
_______
Jak wpadasz to Komentuj a nie tylko DziekUj:D
http://www.youtube.com/watch?v=1k-3_ctCJvQ
~zero31    05.10.2009 @21:12:58
nie no serio jak na dziewuche masakra! ale kto powiedzial ze dziewczyna nie potrafi ;]
~nes    24.07.2009 @02:36:25
Dzięki Barbaro za komentarz
~suko19loff    22.07.2009 @15:38:11
dajesz radeu Mała
_______
SWAY.
~czortownik    22.07.2009 @00:52:17
Daj maila to wyśle w największej możliwie rozdzielczości
~zbigniewkot    21.07.2009 @23:52:06
fajna posciel w GROSZKY
aloha
~Graffitimaster    20.07.2009 @23:46:42
trzymam za slowo
~czortownik    20.07.2009 @17:33:40
A proszę bardzo Chętnie zobaczę efekt końcowy
~czortownik    20.07.2009 @11:25:27
Fajna galeria. Dobre Rzeczy
~Szejno    19.05.2009 @22:01:31

pozdrawiam
~m0niiska    16.05.2009 @23:10:29
Basia ja jestem wszędzie ! ;d
_______
...jesteśmy rwąc więzy, tworząc więzi wciąż na nowo.
~m0niiska    16.05.2009 @16:52:24
;d
_______
...jesteśmy rwąc więzy, tworząc więzi wciąż na nowo.
~ZaKus    12.05.2009 @22:45:43
3mam za słowo! bedzie pogoda to porywam Cie :D
_______
http://www.zakphoto.pl - My website.

Jest tylko jedna prawda
Tą prawdą jest Jah Rastafari!
~ZaKus    12.05.2009 @10:46:34
Nie świetnie, bo Ciebie nie mam na swoich fotkach!

_______
http://www.zakphoto.pl - My website.

Jest tylko jedna prawda
Tą prawdą jest Jah Rastafari!
~theenagers91    29.03.2009 @12:00:35
He-->normalnie szoczek świetne masz te rysunki!!!
~smiesznymorderca    21.03.2009 @11:38:07
no to zeby nie bylo, brakuje mu skurwysynstwa w oczach
~back2real    18.03.2009 @08:42:06
heh no pewnie:D
~ruudi102    16.03.2009 @22:55:35
nie bede komentowal prac bo za dzuo roboty. ale zajefajny styl masz gratz
_______
tam gdzie kończy się forma, zaczyna się kolor.
~naidia    10.03.2009 @16:50:05
hehehe u mnie też widać tą "plamke" ale ciiii :P
~ntkovca    04.03.2009 @19:11:52
dzięki pozdro pozdr Baśka!!
~back2real    24.02.2009 @14:25:08
a no nie ma za co podoba sie podoba;P
~Maciek4444    06.02.2009 @23:35:29
i proszę!
~ntkovca    03.02.2009 @09:38:03
Dzięki Baska pozdro pozdro!!!
1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt